اخبار گردشگری

بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش

اگر مسافر جزیره کیش هستید برای اقامت خود چه برنامه‌ای دارید؟ در این مطلب با بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش برای اقامتی فوق‌العاده در این جزیره زیبا آشنا شوید.

اگر دوست دارید در جزیره کیش اقامت داشته باشید و در کنار بازدید از زیباترین دیدنی‌های این جزیره، اقامت‌های شما در یکی از بهترین هتل‌ها باشد، بهترین گزینه برای شما، رزرو یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش است. هتل‌های پنج ستاره کیش نه تنها از هتل‌های برتر جزیره کیش هستند بلکه از بهترین هتل‌های ایران نیز به شمار می‌روند و از باکیفیت‌ترین هتل‌های جزیره نیز محسوب می‌شوند. در این مقاله، هتل‌های پنج ستاره کیش را به شما مخاطب گرامی معرفی می‌کنیم. تا هنگامی که خواستید یکی از آن‌ها را رزرو کنید، اطلاعاتی خوبی درباره‌ی آن‌ها داشته باشید و به راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید در جزیره کیش اقامت داشته باشید و در کنار بازدید از زیباترین دیدنی‌های این جزیره، اقامت‌های شما در یکی از بهترین هتل‌ها باشد، بهترین گزینه برای شما، رزرو یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش است. هتل‌های پنج ستاره کیش نه تنها از هتل‌های برتر جزیره کیش هستند بلکه از بهترین هتل‌های ایران نیز به شمار می‌روند و از باکیفیت‌ترین هتل‌های جزیره نیز محسوب می‌شوند. در این مقاله، هتل‌های پنج ستاره کیش را به شما مخاطب گرامی معرفی می‌کنیم. تا هنگامی که خواستید یکی از آن‌ها را رزرو کنید، اطلاعاتی خوبی درباره‌ی آن‌ها داشته باشید و به راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

هتل ترنج کیش

اگر هتلی می‌خواهید که چشم اندازش از هر طرف به آب‌های نیلگون خلیج فارس باشد و در هتلی رویایی و شیک اقامت داشته باشید، تیم گردشگری سما اوج به شما هتل ترنج کیش را پیشنهاد می‌دهد. این هتل پنج ستاره است و دو بخش دارد. بخش اول در فضای ساحلی است و بخش دوم بر روی دریا ساخته شده است. قیمت اتاق‌های بخش ساحلی و بخش روی آب با هم تفاوت دارند. یک نکته که برای معماری این هتل باید به شما بگوییم این است که این هتل براساس طرح بته جقه و یا همان سرو خمیده ساخته شده است و در عکس هوایی می‌توانید این طرح را بینید. برای حفظ و اصالت طرح‌های ایرانی، این نوع طرح از سوی سرمایه گذاران هتل مورد قبول قرار گرفته است.
بخشی از کف اتاق‌های روی دریا، شیشه‌ای هستند و از آنجا می‌توانید کف دریا را تماشا کنید و بی شک قدم زدن در چنین اتاقی، حس شگفت انگیزی را به شما می‌دهد. به راحتی صدای موج‌های دریا را می‌توانید بشنوید و از فضای طبیعت، حس آرامش را بگیرید. برای ساخت این هتل زیبا با توجه به حفظ محیط زیست از مواد و مصالحی استفاده شده که کم ترین ضرر را برای ساحل و دریا داشته باشد. این هتل نزدیک خیابان جهاد کیش واقع شده است و دسترسی آسانی به پیست دوچرخه سواری کیش دارد.‌ اتاق‌های این هتل دو تخته دبل ترنج، دو تخته توئین، دو تخته دبل فولبرد (یعنی همراه نهار و شام)، سوئیت رویال ترنج و دو تخته دبل دریا است که همه امکانات رفاهی و بهداشتی در آن وجود دارد. از خدمات ویژه هتل استخر، جکوزی، سونا،  خدمات ماساژ و فضای بازی برای کودکان است.

هتل بین المللی کیش

این هتل از هتل‌های پنج ستاره کیش است که در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید اما به سرعت توانست رضایت مسافرها را جذب کند و امروزه یکی از بهترین هتل‌های جزیره به حساب می‌آید. این هتل در ۱۳ طبقه ساخته شده و دارای ۳۴۲ اتاق است. این هتل، دسترسی بسیار آسانی به اسکله تفریحی کیش دارد و از همین رو مزیت مهمی برای آن به حساب می‌آیند. مسافرها به راحتی می‌توانند از امکانات ساحل و ورزش‌های آبی وپیست دوچرخه سواری بهره‌مند شوند. این هتل نزدیک مرکز خرید مریم ونوس است و اگر اهل خرید در سفرهای خود هستید، این هتل را انتخاب کنید. هتل بین المللی کیش نیز خدمات ویژه ماساژ را دارد و دارای استخر، سونا و جکوزی نیز است. این هتل رستوران بزرگ به همراه کافی شاپ مجلل نیز دارد. این هتل دارای اتاق‌های سینگل، تویین دو تخته غروب، اتاق دو تخته جزیره، اتاق دو تخته دریا  و اتاق سه تخته رو به دریا با تمام خدمات رفاهی و بهداشتی است.

هتل آرامیس پلاس کیش

از بهترین هتل‌های کیش که به تازگی نیز افتتاح شد، هتل آرامیس پلاس کیش کیش است. این هتل از جدیدترین هتل‌های جزیره به شمار می‌رود و در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید و در همین دو ساله توانسته رضایت مسافران را جذب کند و در زمره‌ بهترین هتل‌های کیش قرار بگیرد. این هتل فاصله کمی با مرکز خرید پردیس دو و کیش مال را دارد  و دسترسی خوبی به ساحل مرجان و اسکله تفریحی دارد. نزدیک‌ترین جاذبه دیدنی به هتل آرامیس پلاس کیش جدا از طبیعت کاخ پهلوی کیش است.  این هتل دارای اتاق‌های دو تخته و سه سخته است و چشم اندازی رو به جزیره کیش دارد. امکانات ویژه در این هتل مینی بار در هر اتاق، اینترنت رایگان، اتلیه، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه،  استخر، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس است.

هتل پارمیس کیش

یکی از بهترین هتل‌های جزیره کیش بی شک هتل پارمیس است. این هتل دارای معماری منحصر به فرد است که از طرح‌های معماری قابل ملاحظه در دوره‌ی معاصر است و مشابه معابد باستانی به شکل پلکانی ساخته شده است. این هتل هفت طبقه دارد و دارای ۱۶۸ اتاق و سوییت لوکس و شیک است که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما در جزیره زیبای کیش باشد. این هتل دسترسی خوبی به ساحل مرجان و مرکز  خرید مروارید و پردیس یک و دو دارد. با انتخاب این هتل می‌توانید از ورزش‌های ساحل مرجان نیز بهره‌مند شوید. رستوران و کافی شاپ‌های هتل نیز  با طراحی دقیق با طیف هارمونی از رنگ های زیبا ساخته شده است و فضای بزرگی دارد. جالب است بدانید که برای تزیین از کاشی‌های معرق هندسی در کافی شاپ و رستوران استفاده شده است. این هتل، اتاق های دو تخته جهت جزیره، دو تخته رو به جزیره و اتاق سه تخته جهت جزیره  را دارد که تمامی دارای سیستم سرمایش، گرمایش، اینترنت و دیگر امکانات رفاهی و بهداشتی هستند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از دیگر هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است که به یاد تخت جمشید ساخته شده است و باید بگوییم که تنها سازه‌ای که با الهام از معماری تخت جمشید در دوره معاصر ساخته شده است، هتل داریوش کیش است. ورودی، کافی شاپ و رستوران با توجه به نقش برجسته‌های تخت جمشید تزیین شده است و از پلان‌‌هایی چون آپادانا تخت جمشید و کاخ اختصاصی کوروش در پاسارگاد استفاده کرده‌اند. اگر دوست دارید اقامتی متفاوت داشته باشید می‌توانید هتل داریوش کیش را انتخاب کنید و با گذشته‌ ایران باستان آشنا شوید. این هتل نیز به ساحل مرجان و مرکز خرید پردیس یک و دو نزدیک است و با انتخاب آن، از امکانات جزیره می‌توانید بهره‌مند شوید. ماساژ، استخر، جکوزی، سونا، رستوران و کافی شاپ از امکانات ویژه هتل هستند که مسافران از آن بهره‌مند می‌شوند. اتاق‌های کابانا دو نفره، در محوطه باغ، دو تخته استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس باغ  از واحد‌های اقامتی هتل داریوش کیش است که همگی به خدمات رفاهی و بهداشتی مجهز هستند.

هتل میراژ کیش 

یکی از بهترین هتل‌های کیش با معماری منحصر به فرد که به تازگی در جزیره افتتاح شده است، هتل میراژ کیش است. ساختمان و معماری هتل طرحی مدرن است که به لحاظ سازه معماری بسیار زیبا و به صورت هرمی کار شده است. این هتل نیز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره به حساب می‌آید و اگر دوست دارید در اقامتی لوکس و شیک اقامت داشته باشید هتل میراژ کیش را انتخاب کنید. از رنگ آبی و سفید در طراحی داخلی هتل استفاده شده است و یکی از زیباترین لابی‌های هتل‌های ایران را دارد. رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل از لوکس‌ترین رستوران‌های جزیره هستند. اتاق‌های آن به نام کابانا استانداره دو نفره، اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل استاندارد با چشم انداز جزیره، اتاق تویین استاندارد با چشم انداز دریا و اتاق دبل استاندارد با چشم انداز دریا  هستند که همه خدمات بهداشتی و رفاهی در آن وجود دارد.

هتل مارینا کیش

این هتل بسیار بزرگ دارای یکی از معماری منحصر به فرد ایرانی است که در چهار طرف ساختمان‌هایش امتداد پیدا می‌کنند و از عکس هوایی شکل یک ضربدر را بر ساحل کیش دارد. از زیباترین هتل‌های کیش که می‌توانید اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید، هتل مارینا کیش است که درست کنار ساحل مرجان و مرکز خرید مرجان  قرار دارد و به راحتی از امکانات ساحل مرجان در کیش می‌توانید بهره مند شوید. هتل مارینا کیش با توجه به دسترسی ساحل مرجان امکانات ورزش‌های دریایی چون غواصی، جت اسکی، فلای بورد را دارد. البته هر یک دارای هزینه جداگانه به همراه آموزش و مربی است که اگر دوست داشتید می‌توانید آن را انتخاب کنید. تمام اتاق‌های هتل مارینا یا روی به  دریا هستند و یا روبه محوطه پارک مارینا چشم انداز دارند اگر دوست دارید در محیطی کاملا لوکس و شیک استراحت کنید هتل مارینای کیش را می‌توانید در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. اتاق‌های آن به نام دو تخته تویین رو به پارک، دو تخته دبل رو به پارک،  دو تخته تویین رو به دریا و دو تخته دبل روبه دریا  هستند که امکاناتی چون اینترنت، سیستم سرمایش گرمایش، میز تحریر ، میز آرایش و وسایل بهداشتی را دارد.

سفر به نگین خلیج فارس با تورهای ایرانگردی سما اوج تراول

در کیش هتل‌های متنوعی با امکانات مختلفی وجود دارد. به یاد داشته باشید که تمامی هتل‌های پنج ستاره دارای اینترنت وای فای رایگان هستند. از دیگر خدمات تمامی هتل‌های نام برده شده، صبحانه است. اگر می‌خواهید اتاقی با نهار و شام را انتخاب کنید، باید دقت داشته باشید که گزینه فولبرد وجود داشته باشد.  هتل‌های معرفی شده از بهترین هتل‌های جزیره است که همگی پنج ستاره را نیز دارند. شما می‌توانید برای رزور هر کدام از هتل‌های گفته شده یا سایر هتل های کیش به وب‌سایت سما اوج مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور کیش با کارشناسان ما در سما اوج تماس بگیرید.   ۲۲۰۱۸۰۰۹_۰۲۱

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه