جاذبه های گردشگری خارجی

پیکاپ ویزای کانادا

اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید، بهتر است در مورد پیکاپ ویزای کانادا اطلاعاتی داشته باشید. پیکاپ ویزا از امکانات کاربردی و مفیدی است که باعث می شود اکثر کارهای مربوط به دریافت پاسخ از سفارت توسط یک کارگزار مطمئن انجام شود. از آنجایی که کانادا در ایران سفارتخانه ای ندارد و متقاضیان دریافت ویزا باید به سفارت کانادا در کشور های همسایه نظیر ترکیه و امارات مراجعه کنند، خدمات پیکاپ ویزا بسیار کاربردی است.

شاید برایتان این سوال ایجاد شده باشد که پیکاپ ویزای کانادا چیست ؟ در واقع روند دریافت ویزای کانادا به اینصورت است که اگر پس از انجام مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت کانادا با درخواست ویزای شما موافقت شود، شما باید مجددا سفری به کشور ثالث (مانند ترکیه و امارات) داشته باشید تا ویزای درون پاسپورت شما ثبت شود.

با خدمات سما اوج ، شما فقط نیاز دارید که یک بار برای انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت مراجعه کنید و باقی امور توسط کارگزار انجام می شوند. با این اوصاف شما کمتر درگیر رفت و آمد ها و امور مربوط به دریافت ویزای کانادا خواهید شد و در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

 

مزایای پیکاپ ویزای کانادا

چه دلایلی سبب می شوند تا متقاضی دریافت ویزای کانادا شخصا برای دریافت پاسپورت خود به سفارت نرود و از یک کارگزار برای این کار کمک بگیرد؟ دو دلیل عمده برای کمک گرفتن از یک کارگزار یا استفاده از پیکاپ ویزا وجود دارد.

صرفه جویی در هزینه ها: سفر به یک کشور خارجی و اقامت در آن کشور به خصوص با قیمت بالای ارز که این روز ها شاهد آن هستیم، بسیار هزینه بر خواهد بود. این در حالی است که می توان از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کرد و هزینه ها را بسیار کاهش داد.
صرفه جویی در زمان: اینکه بخواهید چند روز از کار و فعالیت های خود دور باشید و به یک کشور دیگر سفر کنید، می تواند تاثیر منفی در روند درآمدزایی و شغل شما داشته باشد. با پرداخت هزینه پیکاپ ویزا کانادا می توانید علاوه بر کاهش هزینه ها، در زمان خود هم صرفه جویی کنید.

پیکاپ ویزای کانادا در کشورهای واسط

شهر های آنکارا و استانبول در ترکیه، دبی و ابوظبی در امارات، شهر ایروان در ارمنستان و باکو در آذربایجان از جمله شهر های اطراف ایران هستند که خدمات پیکاپ ویزا کانادا در آنها انجام می شود. خدمات پیکاپ ویزا در این کشور ها دارای برخی تفاوت ها در بخش هزینه و زمان تحویل مدارک به شما می باشند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است با توجه به زمانی که هر فرد برای دریافت ویزا در اختیار دارد و هزینه های مربوط به پیکاپ ویزای کانادا در این شهرها، در نهایت هر متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که خدمات پیکاپ ویزا را از کدام شهر دریافت کند.

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

اشاره شد که به دلیل عدم وجود سفارت کانادا (VAC) در ایران، امور مربوط به اخذ ویزای کانادا باید در کشور ثالث انجام شود. ترکیه یکی از کشور هایی است که می توان برای اخذ ویزای کانادا از آن اقدام کرد. استانبول و آنکارا دو شهر ترکیه هستند که سفارتخانه کانادا در آنها فعالیت دارد. با وجود مسافت طولانی که میان ایران و ترکیه وجود دارد، خدمات سما اوج از استانبول و ترکیه می تواند برای متقاضیان دریافت ویزای کانادا بسیار مفید باشد.

 

مراحل پیکاپ ویزا کانادا

پس از اینکه برای اخذ ویزا اقدام کردید، باید به همراه پاسپورت و نامه یا ایمیلی که سفارت به منظور موافقت با درخواست شما برایتان ارسال کرده است به یک آژانس یا شرکت معتبر مراجعه کنید. کارشناسان شرکت در این مرحله به بررسی دقیق مدارک شما می پردازند و یک فرم وکالت پیکاپ ویزا کانادا را از شما دریافت می کنند.

پس از طی شدن این مراحل، آژانس دیگر با شما کاری نخواهد داشت و نسبت به ارسال مدارک شما به سفارت و دریافت پاسپورت شما به همراه ویزا، اقدام می کند. دریافت ویزای شما معمولا بین یک تا سه هفته به طول خواهد انجامید. برای پیگیری پیکاپ ویزا کانادا می توانید با آژانس سما اوج تماس بگیرید و از روند دریافت آن مطلع شوید.

 

لازم به ذکر است که متقاضیانی که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند، می توانند با ما تماس بگیرند و در مورد نحوه اخذ وقت سفارت کانادا اطلاعات کاملی به دست آورند. اما مدارکی که برای پیکاپ ویزای کانادا نیاز است، متفاوت از مدارک اخذ وقت سفارت کانادا هستند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه