اخبار گردشگری

ویزای ترکیه برای اتباع افغانستان

ترکیه مقصد سفر دنیاست. این ترکیبی عالی از اروپا و آسیا است که چندین فرهنگ و تمدن را به طور همزمان برای شما به ارمغان می آورد. دلایل زیادی برای سفر به ترکیه وجود دارد، اینجا برای همه چیزهایی وجود دارد. مانند غذای عالی برای علاقه مندان به آشپزی یا مکان های تاریخی فراوان برای مردمان که شما باید از ترکیه دیدن کنید.

اگر اهل افغانستان هستید، ویزای جدید ترکیه برای افغانستانی ها سفر به ترکیه را بسیار سریعتر از قبل کرده است. با فرارسیدن فرآیند الکترونیکی مجوزهای سفر که به شما ویزای الکترونیکی ترکیه را اعطا می کند، گشت و گذار در مکان های زیبای ترکیه تنها با یک کلیک فاصله دارد. درخواست ویزای ترکیه را از امروز شروع کنید. ترکیه برای سفرهای بین المللی باز است و یکی از مقاصد برتر جهان است. سالانه میلیون ها مسافر، چه برای گردشگری و چه برای تجارت، به این کشور می آیند تا از همه چیزهایی که ترکیه ارائه می دهد لذت ببرند.

گرفتن ویزای ترکیه برای اتباع افغان از داخل کشور ایران

برای ورود به ترکیه باید برای ویزای ترکیه اقدام کنید. بسته به ملیت و شرایط فردی، با استفاده از این مجوز سفر می توانید بین 30 تا 90 روز در ترکیه بمانید. در زیر هر آنچه را که باید در مورد ویزای ترکیه بدانید و نحوه دریافت آن با استفاده از فرآیند درخواست ویزای ترکیه کاملاً آنلاین توضیح خواهیم داد.

ما نیازمندی ها، اعتبار، فرآیند گام به گام و هزینه ها را بررسی خواهیم کرد. ما می خواهیم اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم تا روند ویزای آنلاین ترکیه شما روان و بدون دردسر باشد، به این ترتیب زمان بیشتری برای برنامه ریزی یک سفر موفق به این کشور شگفت انگیز خواهید داشت. به طور کلی دو نوع ویزا ترکیه برای اتباع افغانی از ایران یا از افغانستان صادر میشود که شامل ویزای الکترونیکی و ویزای لیبل دار می باشد.

این یک مجوز الکترونیکی سفر است که به شهروندان بیش از 100 کشور جهان اجازه ورود به ترکیه را می دهد. در سایر سایت های اینترنتی، می توانید آن را به عنوان ویزا ترکیه ای بیابید. دلیل این امر این است که به جای مهر شدن به پاسپورت متقاضی، به صورت الکترونیکی به آن لینک شده است.

ویزای ترکیه یا ویزای الکترونیکی ترکیه تا 180 روز پس از ورود معتبر است. بازدیدکنندگان می توانند از آن برای سفرهای تجاری یا گردشگری کوتاه مدت که در توتال از 90 روز تجاوز نمی کنند استفاده کنند. با این حال، مقامات روابط خارجی این حق را برای خود محفوظ می دارند که مدت زمان مجاز اقامت هر بازدیدکننده را تغییر دهند. این به ملیت و هر گونه الزامات اضافی که توسط دولت ترکیه تصمیم گیری می شود بستگی دارد.

ویزای لیبل درا نوعی دیگر از ویزای ترکیه است که حتما باید به برای دریافت آن به سفارتخانه ترکیه در محل اقامت خود مراجعه کنید که بیشتر برای تحصل و کار و درمان… صادر میشود.

شرایط ویزای ترکیه چیست؟

مقامات ترکیه برای درخواست ویزای ترکیه از شما می خواهند که پاسپورت معتبر داشته باشید. باید حداقل شش ماه دیگر پس از تاریخ ورود شما معتبر باقی بماند. همچنین باید سالم باشد و دو صفحه خالی برای مهرهای ورود و خروج داشته باشد.

ملیت های خاصی وجود دارند که به یک مدرک پشتیبانی نیاز دارند، مانند ویزا یا اجازه اقامت از منطقه شینگن، ایالات متحده، بریتانیا یا ایرلند. برای دیدن اینکه آیا ملیت شما در میان آنهاست، به وب سایت ما بروید و با وارد کردن کشور مبدا و مقصد خود از ابزار بررسی ویزا ما استفاده کنید.

شما می توانید از این ویزا برای مقاصد گردشگری یا تجاری استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که این مجوز کار نیست، به این معنی که شما می توانید در رویدادها و جلسات مربوط به کار شرکت کنید، اما با این مجوز سفر مجاز به درخواست کار در کشور نیستید. اگر می خواهید برای مدت طولانی برای کار یا تحصیل در ترکیه بمانید، نمایندگی های ترکیه در خارج از کشور در دسترس هستند تا به شما کمک کنند تا مجوز اقامت مناسب را دریافت کنید.

چگونه می توانم برای ویزای ترکیه اقدام کنم؟

دریافت ویزای ترکیه از ایران برای اتباع افغانی امکان‌پذیر است. هر چند تنها اتباع افغانی که در ایران دارای کارت آمایش هستند می‌توانند از ایران برای دریافت ویزا ترکیه اقدام کنند در غیر این صورت، شما باید از طریق سفارت ترکیه در افغانستان برای دریافت یکی از انواع ویزا های نام برده ترکیه پیش قدم شوید. کارت آمایش مدرکی است که توسط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ایران برای اتباع افغانی صادر می‌شود و وضعیت اقامت آن‌ها را در ایران به صورت قانونی مشخص می‌کند.

فرآیند درخواست ویزای ترکیه شما به صورت کاملا آنلاین و بدون مراجعه به سفارت ترکیه انجام می شود. شما باید یک فرم درخواست را با مشخصات شخصی خود پر کنید. مقامات محلی نام و نام خانوادگی، شماره شناسایی، اطلاعات تماس، شغل و امور مالی شما را می پرسند. اطلاعات شخصی شما باید با سند هویت شما مطابقت داشته باشد. هر گونه اختلاف دلیل کافی برای ریجکت شدن ویزای شماست، به همین دلیل کارشناسان ما در اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا از چنین اشتباهاتی جلوگیری کنید و قبل از ارسال آن به مقامات، درخواست خود را به طور کامل بررسی کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا ترکیه

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا ترکیه به نوع ویزای درخواستی شما بستگی دارد. با این وجود برخی از مدارک برای انواع ویزای ترکیه مشترک است این مدارک عبارت‌اند از:

پاسپورت معتبری که حداقل ۶ ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد و حاوی عکس رنگی و جدید باشد
ارائه مدارکی که نشان می‌دهد شما در ترکیه محلی برای اقامت دارید
این مدرک می‌تواند گواهی رزور هتل، اجاره نامه، سند خرید ملک در ترکیه و یا داشتن دعوت نامه توسط یک میزبان در ترکیه باشد
اثبات داشتن تمکن مالی کافی. به عبارتی برای هر روز حصور در ترکیه باید مبلغی حدود ۵۰ یورو ارائه دهید
رزرو بلیط رفت و برگشت به ترکیه
داشتن بیمه مسافرتی حداقل تا سقف مبلغ ۳۰۰۰۰ هزار یورو
ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

آیا افرادی که پاسپورت افغانستان دارند برای سفر به ترکیه به ویزا نیاز دارند؟

تمامی افرادی که از افغانستان به ترکیه سفر می کنند به ویزای معتبر نیاز دارند. ویزای ترکیه برای افغانستان شکل جدیدی از مجوز سفر الکترونیکی است. تنها به چند کشور اجازه این آرامش داده شده است.

ویزای ترکیه تا چه مدت مشروع خواهد بود؟

ویزای ترکیه برای افغانستان یک ویزای توریستی منحصر به فرد است. به شما امکان می دهد 30 روز در ترکیه بمانید. شما می توانید از مکان های توریستی دیدن کنید و از اقامت 30 روزه خود لذت ببرید، اما برای تمدید سفر به ویزای سفارت نیاز دارید.

برای اینکه بتوانم وارد ترکیه شوم به چه مدارک و اسناد دیگری نیاز دارم؟

به غیر از ویزای ترکیه برای شهروندان افغانستان، باید چند مدرک دیگر نیز تهیه کنید. شما نمی توانید فرم درخواست آنلاین را پر کنید تا مطمئن شوید فرآیند تأیید ویزای شما می تواند به موقع شروع شود:

چرا باید به سما اوج اعتماد کنم؟

کارشناسان سما اوج اعتماد میلیون ها ماجراجو را در سراسر جهان به دست آورده اند. آنها تنها راه حل برای تمام سوالات مربوط به سفر هستند. ما مطمئن خواهیم شد که تمام اسناد شما به موقع انجام می شود تا بتوانید اوقاتی بدون استرس با دوستان و خانواده خود داشته باشید.

هنگامی که در ترکیه هستید، باید سفر را با ایاصوفیه، واقع در استانبول آغاز کنید. وقتی اینجا هستید، می توانید از کاخ توپکاپی نیز دیدن کنید. صومعه Sumela واقع در کوه Nemruot نیز مورد علاقه جمعیت است. پاموکاله که به عنوان “قلعه پنبه ای” جهان نیز شناخته می شود، مکان بسیار زیبایی است که نمی توانید از دست بدهید. آب انبار باسیلیکا یک سیستم مخزن زیرزمینی از زمان قسطنطنیه است.

مسجد آبی استانبول یکی از زیباترین بناهای جهان است. در اینجا باید از موزه باستان شناسی استانبول نیز دیدن کنید. بازار بزرگ در نوع خود بی نظیر است که در آن می توانید چندین سوغاتی ترکیه بخرید و از غذاهای خیابانی این کشور لذت ببرید. همچنین می توانید از بالون سواری در کاپادوکیه زیبا لذت ببرید.

ما متعهد به ارائه بهترین و کارآمدترین خدمات پردازش مجوز سفر به صورت آنلاین هستیم. مشاوران متخصص سفر ما شما را در کل فرآیند راهنمایی می‌کنند و تمام اطلاعات ارسالی را با دقت بررسی می‌کنند تا به شما در جلوگیری از اشتباهات کمک کنند و در زمان و استرس شما صرفه‌جویی کنند تا از پیچیدگی‌های ارسال مجوز سفر به تنهایی عبور کنید.

سما اوج برای شما سفری امن و خوش به ترکیه آرزو می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای ترکیه با کارشناسان ما در سما اوج تماس بگیرید.   ۲۲۰۱۸۰۰۹_۰۲۱

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه