اخبار گردشگری, جاذبه های گردشگری خارجی

تور عربستان سعودی

توضیحات تور عربستان سعودی:

همه کشور عربستان سعودی را با زیارت و حج می‌شناسند. در حالی که این کشور با داشتن جاذبه‌های خاص خود می‌تواند مقصدی عالی برای گردشگران تور عربستان سعودی باشد. علاوه بر کعبه و مسجد النبی دیدنی‌های دیگری نیز در این کشور وجود دارد از جمله مدائن صالح و الطعم البراج (بلندترین برج عربستان) که بازدید از آن‌ها می‌تواند نظر شما را نسبت به عربستان تغییر دهید. مدائن صالح کنده کاری‌هایی شبیه به پترا اردن است که سرشار از ابهت و زیبایی بوده و چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره می‌کند. همچنین الطعم البراج برجی بزرگ و بلند است که نشان از معماری لوکس و پرهزینه در این کشور است. برج الممکته از دیگر برج‌های عربستان در شهر ریاض است که بازدید از آن می‌تواند یک روز از وقت شما را بگیرد. پس سفر به عربستان سعودی را از دست ندهید و برای یک بار هم که شده برای هدفی به جز زیارت به این کشور بروید و زیبایی‌های شناخته نشده‌ی آن را از نزدیک ببینید. سما اوج تراول در کنار شماست تا با رزرو هتل و تور عربستان سفری جالب و پرخاطره را برای شما خلق کند.

سفرنامه تور عربستان سعودی:

در اولین روز از سفر به عربستان سعودی به دیدن برج المملکه در شهر ریاض (پایتخت عربستان) می‌شویم و بعد از تفریح و خرید در این برج برای صرف نهار به رستورانی شیک می‌رویم. (نهار به عهده‌ی مسافر است) بعد از ظهر به پارک ملک عبدالله می‌رویم و تا شب در آنجا به تفریح و خوشگذارنی مشغول می‌شویم.
روز دوم تور عربستان سعودی سما اوج تراول، به بازدید از قصر المصمک و موزه ملی عربستان اختصاص داده شده و پس از خوردن نهار از باغ وحش این شهر دیدن خواهیم کرد و گشت روز دوم را تمام می‌کنیم.
بعد از خوردن صبحانه‌ای مقوی، چمدان‌ها را بسته و بعد از تخلیه‌ی اتاق‌ها عازم شهر مکه می‌شویم. سپس به دیدن مسجد ذوقبلتین و مسجدالبیعه می‌رویم و بازدید می‌کنیم و بعد از خوردن نهار (نهار به عهده‌ی مسافر است) از خانه‌ی خدا، مقام ابراهیم و سنگ حجرالاسود دیدن کرده و شب با خستگی اما سرحال به هتل برگشته و استراحت می‌کنیم.
در چهارمین روز سفرمان به صحرای عرفات، کوه جبل النور و کوه صفا و مروه می‌رویم و در نهایت هنگام غروب از شعب ابی طالب و زادگاه پیامبر دیدن می‌کنیم و شب با تنی خسته اما سرحال به هتل محل اقامت برمی‌گردیم
در روز پنجم سفرمان عازم شهر مدینه می‌شویم و از قبرستان بقیع و مرقد پیامبر دیدن می‎کنیم و بعد از خوردن نهار از مسجد جمعه مدینه و غار حرا دیدن کرده و به مکه برمی‌گردیم. در نهایت هنگام شام در هتل محل اقامت جمع شده و شب آخر سفرمان را جشن می‌گیریم.
روز آخر سفر ما به عربستان سعودی فرا رسید و بعد از خوردن صبحانه‌ای خوشمزه، با کوله باری از خاطرات خوش به وطن برمی‌گردیم.

محل حرکت تور عربستان سعودی:

فرودگاه امام خمینی

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه