جاذبه های گردشگری خارجی

بهترین و محبوب ترین هتل های پاریس

بهترین هتل های پاریس، جزو برترین هتل های جهان هم قرار می‌گیرند و از‌آنجایی‌که شهر پاریس، یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیاست، هتل‌هایی که در آن وجود دارند از استانداردهای معتبری برخوردارند و از فیلترهای بسیاری عبور کرده‌اند. تعدادی از هتل های خوب پاریس، در قصرها و کاخ‌هایی هستند که اقامت مسافرانشان را تبدیل به خاطره‌ای شاهانه و تجربه‌ای به‌یادماندنی می‌کنند. برخی دیگر از این هتل‌ها، منظره‌های دیدنی و زیبایی از برج ایفل و ساختمان‌های این شهر را پیشکش چشمان گردشگران می‌کنند.

 

بهترین هتل های پاریس از نظر امکانات، با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند؛ هتل‌هایی در میان آن‌ها هست که دکوراسیون و لوازمی از دوره لویی پانزدهم دارند، با سبک‌های معماری و هنر کلاسیک اروپایی و آسیایی تزیین شده‌اند یا رستوران‌هایی دارند که با استانداردهای میشلن پذیرای مهمانان‌شان هستند. اتاق کودک، استخر با منظره شهر، تراس‌های 360 درجه، اسپا و کافه‌های رنگارنگ، همگی از بخش‌های مختلف این هتل‌ها هستند.

بهترین هتل های پاریس کدام‌اند؟

بهترین هتل های پاریس عبارت‌اند از: فور سیزنر جورج وی، حیات ریجنسی، نووتل، پنینسولا، پلازا آتنی، ملیا پاریس، شانگری لا، موریس، ریتز، لو بریستل و هتل‌های دیگر که هر‌کدام از این هتل‌ها، ویژگی‌های خودشان را دارند و همین جزئیات است که هتل های خوب پاریس را از یکدیگر متمایز می‌کند. در ادامه، تمامی این نکات را بررسی کرده‌ایم و شما راحت‌تر می‌توانید بهترین هتل های پاریس را بشناسید و ویژگی‌هایشان را بدانید. در این مطلب از مجله سما اوج، بهترین هتل های پاریس را با جزئیات و امکاناتشان بررسی و معرفی کرده‌ایم و امتیاز هر یک را آورده‌ایم.

1. هتل فور سیزنز جورج وی پاریس (Four Seasons Hotel George V)

این هتل مجلل در سال 1928 ساخته شده و دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌هایش، مربوط به دوران بعد از لویی شانزدهم است. بیشتر اتاق‌های این هتل، تراس‌هایی اختصاصی با نمایی از شهر پاریس دارند که نشستن در این تراس‌ها و کنار پنجره اتاق‌ها، حضورتان در هتل را بسیار جذاب‌تر و به‌یادماندنی‌تر می‌کند. این را هم باید اضافه کنیم که هتل فور سیزنز، سوئیت‌هایی با نمای برج ایفل دارد که اقامت شما را رویایی‌تر می‌کند.

 

از امکانات اتاق‌های هتل فورسیزنز جورج وی پاریس می‌توانیم به وای‌فای رایگان، تلویزیون، یخچال‌های کوچک و دستگاه اسپرسو اشاره کنیم. همچنین این هتل، 3 رستوران دارد که یکی از آن‌ها 3 ستاره میشلن و دو رستوران دیگر، 1 ستاره از میشلن دریافت کرده‌اند. یک کافه با لوازم و امکاناتی قدیمی و حتی عتیقه هم در این هتل وجود دارد که به سبک قرن 19 تزیین شده است. حیاط، اسپا، استخر، جکوزی، سونای بخار و اتاق فیتنس، امکانات این هتل را تکمیل می‌کنند.

 

هتل فور سیزنز تا بعضی از جاذبه‌های پاریس فاصله کمی دارد؛ برای مثال تا طاق پیروزی حدود 1 کیلومتر و تا برج ایفل حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. همچنین باید بگوییم که فور سیزنز در نزدیکی شانزه‌لیزه قرار گرفته است. اگر به امتیازهای این هتل نگاه کنیم، بر اساس اعداد می‌توانیم بگوییم که احتمالاً فور سیزنز، بهترین هتل در پاریس است.

 

امتیاز هتل فور سیزنز جورج وی پاریس در گوگل: 4.7 از 5

امتیاز هتل فورسیزنز جورج وی پاریس در تریپ ادوایزر: 5 از 5

امتیاز هتل فورسیزنز جورج وی پاریس در بوکینگ: 9.4 از 10

آدرس هتل فورسیزنز جورج وی پاریس: خیابان شانزه‌لیزه، خیابان جورج وی

نمای ظاهری هتل فور سیزنز

منظره برخی اتاق‌های هتل به شهر

برخی از اتاق‌های هتل فور سیزنز، بهترین هتل پاریس

برخی از امکانات هتل فور سیزنز

2. هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال (Hyatt Regency Paris Étoile)

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس، هتل حیات ریجنسی اتوال است که چشم‌انداز کم‌نظیری از پاریس به مسافرانش می‌دهد. این هتل، 34 طبقه دارد که 995 اتاق و سوئیت را در خودش جای داده است. موقعیت مکانی این هتل، به‌گونه‌ای است که با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به مترو برسانید و از آنجا هم به قسمت‌های مختلف شهر بروید. البته فاصله هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال تا طاق پیروزی و همین‌طور تا شانزه‌لیزه حدود 1.5 کیلومتر است.

 

شاید بزرگ‌ترین ویژگی هتل حیات، همین منظره دیدنی شهر پاریس از اتاق‌هایش باشد؛ اما علاوه‌بر‌ این باید به امکانات دیگرش هم اشاره کنیم. وای‌فای، تلویزیون، میز، حمام اختصاصی با لوازم کامل، همگی بر مزیت‌های این هتل می‌افزایند. در حیات ریجنسی، یک کافه شیک در طبقه سی‌وچهارم با دیدی از شهر پاریس وجود دارد و از قسمت‌های دیگر هتل هم می‌توانیم به سالن ورزش، فضای مخصوص ملاقات‌ها و یک لابی‌رستوران اشاره کنیم. در رستوران مایو (MAYO) هتل حیات ریجنسی می‌توانید غذای فصلی و محصولات محلی هم تهیه کنید. این هتل طبق آمار و ارقامی که دارد، رقیب هتل فورسیزنز است و می‌توانیم آن را به‌عنوان بهترین هتل پاریس بشناسیم.

 

امتیاز هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال در گوگل: 4.7 از 5

امتیاز هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال در تریپ ادوایزر: 5 از 5

امتیاز هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال در بوکینگ: 9.4 از 10

آدرس هتل حیات ریجنسی پاریس اتوال: بین خیابان پرشینگ و گوویون سنت

 

ادامه دارد …

بازگشت به لیست