اخبار گردشگری

بهترین و لوکس ترین هتل های ساحلی ترکیه

سواحل زیبا و بهترین هتل های ساحلی ترکیه از مهم ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور بحساب می‌آیند. کشور ترکیه سرزمینی با موقعیت جغرافیایی استثنایی است که مساحت وسیعی از آن توسط سواحل دریای سیاه از شمال و دریای مدیترانه از جنوب و دریای اژه در شمال غربی محصور شده است. هوای مطبوع و معتدل شهرهای ساحلی این کشور در کنار گستردگی و تنوع آثار به یادگار مانده از سده‌های گذشته موجب شده تا هر ساله میلیون‌ها گردشگر از نقاط مختلف جهان، سواحل زیبای ترکیه را برای گذراندن تعطیلات در بهترین هتل های ساحلی ترکیه انتخاب کنند. به دلیل این استقبال روز افزون، توجه ویژه‌ای به صنعت هتل‌داری در این کشور شده و در شهرهای ساحلی معروف این کشور مانند آنتالیا، هتل‌های فوق مدرن و لوکس بسیاری ساخته شده است که انتخاب از میان آن‌ها، دردسر شیرین گردشگران است.

هتل های ساحلی در دیگر شهرهای ترکیه هم با معماری و خدمات خاص و ستودنی خود؛ پذیرای گردشگران بسیاری هستند و تمامی امکانات را تدارک دیده‌اند تا خاطراتی بیاد ماندنی از اقامت در سواحل ترکیه را برای ساکنین خود خلق کنند. سما اوج در این مقاله شما را با منتخبی از بهترین مجتمع‌های ساحلی ترکیه آشنا می‌کند.

Gipsophila Holiday Village – اقامتگاه تفریحی جیپسوفیلا، دهکده ‌ای زیبا و آرامش بخش

اقامتگاه تفریحی جیپسوفیلا یک دهکده‌ی مسکونی متشکل از ۴۷ خانه‌ی ییلاقی دو و سه طبقه است. این دهکده‌ی تفریحی در زمینی به مساحت پنجاه‌هزار متر مربع ساخته شده و در مجموع شامل ۴۰۴ اتاق است. دهکده‌ی تفریحی جیپسوفیلا در منطقه‌ی ساحلی اوکورکالار، حد فاصل ساید و آلانیا واقع است. این مجتمع زیبا تنها چند قدم با ساحل مدیترانه فاصله دارد و یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه محسوب می‌شود.

سیستم حمل و نقل بسیار خوبی برای این مجتمع در نظر گرفته شده که این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا براحتی از اماکن تاریخی و توریستی منطقه مانند معبد آپولو دیدن کنند. تمامی امکانات رفاهی و ورزشی، بویژه ورزش‌های ساحلی و آبی در دهکده‌ی جیپسوفیلا فراهم است. رستوران این مجموعه با میز پذیرایی بزرگ و جالب توجه خود، غذاها و نوشیدنی‌های مطبوع و متنوعی را به مهمانان عرضه می‌کند.

Delphin Diva Premiere – دلفین دیوا پریمیه، اقامتی بیاد ماندنی در قلب آنتالیا

دلفین دیوا پریمیه یک مجتمع ساحلی مدرن با امکانات رفاهی بسیار خوب و معماری باشکوه است که در منطقه‌ی ساحلی لارا و پانزده کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا حدود ۱۱ کیلومتر بوده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. این هتل دارای پنج استخر و ساحل اختصاصی است. سالن‌های ورزشی و مرکز بولینگ در کنار استخر و سالن بازی مخصوص کودکان از دیگر امکانات آن است.

تمامی امکانات و خدمات لازم جهت رفاه ساکنان هتل در بالاترین سطح کیفیت تدارک دیده شده است تا دلفین دیوا پریمیه را به یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه تبدیل کند. اتاق‌های مجهز این هتل دارای اتاق نشیمن و بالکن هستند. این هتل دارای چندین رستوران است که در آن‌ها تجربه‌ی بی‌نظیری از طعم غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، مکزیکی و ترکیه‌ای خواهید داشت. همچنین چندین بار در هتل وجود دارد که از این میان می‌توان به بار ساحلی مدرن و پرطرفدار آن اشاره کرد.

D Maris Bay – هتل دی ماریس بِی، آرامش مطلق، زیبایی بی انتها

هتل دی ماریس بِی(دی هتل ماریس سابق) یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه در شهر زیبای مارماریس است. این هتل پنج ستاره هرچند در سه کیلومتری مرکز شهر بنا شده است؛ اما هنگامی که در آن ساکن می‌شوید با آرامش و سکوت فوق‌العاده‌ای که محیط اطراف را فرا می‌گیرد؛ شگفت زده خواهید شد. ساحل دریا از یکسو و جنگل‌های باشکوه کاج در سوی دیگر، محیطی زیبا و مسحورکننده پدید آورده‌اند که بی‌نظیر و بیاد ماندنی است.

در کنار این محیط طبیعی بکر، امکانات مدرن و سرویس‌دهی بسیار خوب؛ تکمیل‌گر این اقامت رویایی خواهد بود. اتاق‌های دلنشین هتل با چشم‌انداز دریا و جنگل، همگی مجهز به امکانات رفاهی کامل بوده و دکوراسیون و رنگ‌آمیزی خاص و آرامش‌بخش آن‌ها یکی از نکات جالب توجه آن‌ها است. منوی غذایی متنوع رستوران هتل و طعم بی‌نظیر غذاها و نوشیدنی‌های چهار رستوران و بارهای هتل از دیگر نکات جالب توجه این هتل است. ساحل اختصاصی، مجموعه‌ی آب‌درمانی و اسپا، استخر، سالن‌های ورزشی و پیست دوچرخه‌سواری بسیار زیبای هتل برخی دیگر از امکانات کامل هتل دی ماریس بی است.

Hilton Dalaman Sarigerme – هتل‌ های زنجیره‌ای هیلتون، فراتر از آنچه که تصور کنید

دومین هتل اروپایی و نخستین هتل ترکیه‌ای از شرکت هتل‌ های زنجیره‌ای هیلتون، یک قصر رؤیایی و شگفت انگیز است که با بکارگیری تمامی امکانات طبیعی و مدرن؛ به یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه تبدیل شده است. این شاهکار بی‌نظیر معماری و طراحی در محدوده‌ای به وسعت ۳۰۰هزار متر مربع با چشم‌اندازی بدیع و خیره‌کننده از آب‌های زلال و کریستال مانند دریای اژه، دشت‌های سر سبز و کوه‌های باشکوه در نزدیکی رودخانه‌ی دالامان بنا شده است. با حدود ۵۰۰ اتاق فوق مدرن و زیبا این مجموعه‌ی تفریحی بر شن‌های ساحل اژه واقع شده و هر دوستدار سفر و طبیعت را مجذوب و مفتون خود می‌سازد.

این هتل ۲۳ رستوران، کافی‌شاپ و بار دارد که دنیایی از غذاها و نوشیدنی‌ها با طعم‌های بی‌مانند و تکرار نشدنی را پیش روی شما می‌گذارد. مجموعه‌ی اسپای این هتل با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع امکانات و خدمات متنوعی مانند حمام ترکی، آبگرم معدنی و آب درمانی، ماساژ و مراقبت از پوست دارد. ده استخر، دو پارک آبی و مجموعه‌ی گسترده و کاملی از خدمات و امکانات، هتل هیلتون دالامان ساریژرم را به گزینه‌ای بی‌رقیب در میان هتل‌های این منطقه تبدیل کرده است.

Royal Wings – هتل رویال وینگز، هر آنچه از یک هتل لوکس انتظار دارید

هتل رویال وینگز یکی دیگر از بهترین هتل های ساحلی ترکیه در شهر ساحلی آنتالیا است که در منطقه‌ی ساحلی لارا و در محوطه‌ای به وسعت ۷۲ هزار متر مربع بنا شده است. این هتل در ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و ۱۷ کیلومتری مرکز شهر واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به نقاط تفریحی و توریستی شهر دارد. تمامی امکانات لازم جهت اقامتی مطبوع در این هتل فراهم است. یکی از تفاوت‌های برجسته‌‌ی هتل رویال وینگز با بسیاری از هتل‌ها، طراحی داخلی بی‌نظیر اتاق‌های آن است. تجهیز و دکوراسیون این اتاق‌ها با چوب‌های مرغوب به زیبایی انجام گرفته و امکانات و تجهیزات هر اتاق کیفیت بالایی دارد. هر اتاق یک بالکن اختصاصی با چشم‌انداز زیبایی از دریا و یا مناظر اطراف هتل دارد.

رستوران هتل منوی کاملی از غذاهای دریایی صید روز و غذاهای ایتالیایی و ترکیه‌ای دارد. یک شیرینی‌پزی مخصوص در این هتل فعال است که تمامی ساکنان هتل شیفته‌ی آن هستند! امکانات جالبی برای کودکان تدارک دیده شده که مهم‌ترین آن‌ها شهربازی و پارک آبی با ۹ سرسره است. ساحل اختصاصی و اسپای مدرن این هتل یکی دیگر از نکات قابل توجه آن است که امکانات وسرویس‌دهی بسیار خوبی دارد. هتل رویال وینگز یک انتخاب عالی برای ثبت خاطراتی ناب از سفر به آنتالیا است.

 Belcekiz Beach – هتل بلچه‌ کیز، به زیبایی رنگین‌کمان در قلب طبیعت

بندر اولودنیز در سواحل مدیترانه، یکی از خاص‌ترین و زیباترین مناطق ترکیه است. هتل بلچه‌ کیز که در بندر زیبا قرار دارد، یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه از لحاظ ساختار و موقعیت قرارگیری است. این هتل در منطقه‌ای واقع شده که تمام زیبایی‌های طبیعی منطقه که باعث شهرت و محبوبیت آن شده است را پیش چشم شما می‌گذارد: سواحل سنگی و پوشیده از درختان کاج و بوته‌های معطر، آبیِ چشم‌نواز دریای مدیترانه و هوای معتدل و مطبوع. این هتل تنها ۱۴ کیلومتر با شهر فِتیه فاصله دارد.

هتل پنج ستاره‌ی بلچه‌کیز دارای یک ساحل اختصاصی فوق‌العاده و امکانات تفریحی و ورزشی مختلف مانند سالن‌های تنیس و بولینگ است. چهار رستوران با منوی کاملی از غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای در کنار پنج بار مدرن و متفاوت از دیگر امکانات حائز اهمیت هتل هستند. نورپردازی زیبا و منحصربفرد این هتل در شب‌های رؤیایی مدیترانه، خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی از سفر به اولودنیز به یادگار خواهد گذاشت.

Calista Luxury Resort – کالیتسا لاکچری، تجربه ی منحصر بفردی از هتل فوق لوکس

کالیتسا لاکچری، مجتمع ساحلی لوکس با طراحی متفاوت و خیره‌کننده‌ای است که در منطقه‌ی ساحلی بِلِک آنتالیا قرار دارد. ساختمان‌های این مجموعه با معماری زیبای خود که در محوطه‌ای دلنشین بنا شده‌اند هر گردشگری را مجذوب خود می سازند. اتاق‌های مجلل و مجهز این هتل همگی دارای تراس و بالکن اختصاصی با چشم‌انداز دریا و یا کوه‌های زیبا و سرسبز این منطقه هستند.

از میان امکانات فراوان و کامل این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی و اسپای بزرگی به وسعت ۳۵۰۰ متر با تمامی امکانات، زمین‌های بزرگ و حرفه‌ای گلف، سالن‌های تفریحی و ورزشی، کمپ فوتبال و ده رستوران بین‌المللی با منوی وسوسه‌انگیزی از هنرنمایی بهترین سر آشپزها اشاره کرد. اگر آرامش ناب و مسحورکننده‌ی آنتالیا و سواحل مدیترانه را می‌خواهید، هتل کالیتسا بعنوان یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه، پاسخ تمام جستجوهای شما است.

Kempinski Hotel Barbaros Bay – هتل کیمپینسکی، بهشت کوچک در ساحل دریای اژه

هتل کیمپینسکی، مجموعه‌ی گردشگری زیبا و پر آوازه‌ی بودروم است که بخاطر طراحی لوکس و بسیار دلنشین ساختمان‌ها و اتاق‌های خود، رضایت تمامی گردشگران را جلب می‌کند. مناظری از دریای اژه و طبیعت زیبای ساحل که از بالکن‌های اختصاصی هر اتاق قابل رؤیت است؛ احساس آرامش وصف‌ناپذیری ایجاد می‌کند. ساحل اختصاصی و اسپای متفاوت این هتل با ماساژهای شرق آسیایی و حمام ترکی بسیار پرطرفدار است.

پیست رانندگی، ماهیگیری و ورزش‌های آبی هیجان انگیز از دیگر امکانات خاص این هتل هستند. در کنار طبیعت رؤیایی ساحل اژه، دسترسی آسان و سریع به اماکن تاریخی مانند آمفی‌تئاتر یونانی و قلعه‌ی تاریخی بودروم یکی دیگر از مزایای مجتمع کیمپینسکی است که به بهترین هتل های ساحلی ترکیه تبدیل شده. این هتل ۳۵ کیلومتر با فرودگاه بودروم فاصله دارد.

Royal Dragon Hotel – هتل رویال دراگن، یک شهر چینی در ساحل مدیترانه

هتل رویال دراگن یک مجتمع ساحلی زیبا در پنج کیلومتری شهر ساید با فضایی منحصربفرد و ستودنی است. ساختمان‌های این هتل باالهام از معماری کاخ‌های چینی ساخته شده‌اند و این سبک طراحی با ظرافت بسیار در ساختار مدرن اتاق‌ها نیز بکار گرفته شده است تا اقامت در یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه را تجربه کنید. بالکن‌های اختصاصی، مینی بار و اتاق نشیمن مجزا از امکانات ویژه‌ی اتاق‌های این مجتمع است. چهار رستوران با منوی جذابی از غذاهای شرق آسیا و مدیترانه و یک شیرینی‌پزی حرفه‌ای؛ مهمانان هتل را از رستوران‌های خارج از مجتمع بی‌نیاز می‌کند.

هتل رویال دراگن امکانات بسیار مناسبی برای کودکان تدارک دیده است. استخر مخصوص، پارک آبی و سرسره‌های آبی و سالن بازی‌های کامپیوتری از جمله این امکانات است. ساحل اختصاصی زیبا و امکانات تفریحی متنوع، در کنار اسپای بزرگ و مجهز یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل است. مجتمع ساحلی رویال دراگون ۵۳ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد.

Barut Lara – هتل باروت، یک مجتمع ساحلی کامل

یکی از مجتمع‌های ساحلی مطرح و دلنشین در منطقه‌ی ساحلی لارا، هتل باروت است. این هتل ساحلی در ده کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد و ساختمان‌های زیبای با طراحی منطبق با طبیعت خود، هوای مطبوع و دلچسب دریای مدیترانه و جنگل‌های اطراف هتل را در اتاق‌ها به جریان می‌اندازند. اتاق‌های مجهز با امکانات کامل، در متراژ بالا طراحی شده‌اند و بالکن‌های مبله‌ی آن‌ها مکانی فوق‌العاده برای استراحت و تمدید اعصاب است.

این هتل هشت رستوران مدرن دارد که غذاهای آن‌ها با استانداردهای سلامت طبخ می‌شوند. پنج بار مختلف با نوشیدنی‌های متنوع از دیگر امکانات جالب این مجتمع است. این مجتمع تفریحی هر آنچه از امکانات تفریحی، ورزشی و خدماتی که برای رضایت و رفاه کامل گردشگران لازم است تدارک دیده است و بیراه نیست اگر ادعا کنیم مجتمع باروت یکی از بهترین هتل های ساحلی ترکیه است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه