جاذبه های گردشگری خارجی

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های سنگاپور

مارینا بی سندز سنگاپور | Marina Bay Sands

مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)، گاردنز بای بی سنگاپور (Gardens by the Bay)، محله چینی ها سنگاپور (Chinatown)، باغ های گیاه‌شناسی بوتانیک سنگاپور (Singapore Botanic Gardens) اسکله کلارک سنگاپور (Clarke Quay)، باغ وحش سنگاپور، چرخ و فلک سنگاپور فلایر (Singapore Flyer Singapore، جزیره گرانیت (Pulau Ubin)، جزیره سنتوسا (Sentosa Island)

گاردنز بای بی سنگاپور | Gardens by the Bay

به حاشیه خلیج سنگاپور که بروید باغ‌هایی عجیب و غریب شما را سورپرایز خواهند کرد، باغ‌هایی که با درختان عجیب تزیین شده و بازدید از آن‌ها رایگان می‌باشد. گاردنز بای بی نامی ست که سنگاپوری‌ها برای این فضای زیبا انتخاب کرده‌اند. گاردنز سندز بی از 18 باغ عمودی تشکیل شده که هر یک ارتفاعی 16 متری دارند. همچنین بناهای سوپر تری گروو (Super tree Grove) از دیگر دیدنی‌های باغ هستند.

محله چینی ها سنگاپور | Chinatown

با بازدید از محله چینی ‌ها در تور سنگاپور می‌توانید سفری کوتاه و هیجان انگیز به چین نیز داشته باشید. در این منطقه همه چیز رنگ و بوی چینی دارد. معابد سنتی با مراسم‌های مذهبی، بودا توث رلیک (Buddha Tooth Relic)، مرکز میراث چین و خانه‌هایی که معماری و تزیینات چینی هستند از جاذبه‌هایی هستند که در محله چینی‌ها از آن ‌ها بازدید خواهید کرد.

باغ های گیاه‌شناسی بوتانیک سنگاپور | Singapore Botanic Gardens

باغ های گیاه شناسی بوتانیک را می‌توان یکی از جالب‌ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور دانست. در این باغ حدود 60 هزار نوع گونه گیاهی و چندین گونه جانوری زندگی می‌کنند. بوتانیک در سال 1859 تأسیس و پس از مدت کوتاهی توانست توجه هزاران گردشگر عاشق طبیعت را به‌سوی خود جلب کند. نام باغ های بوتانیک به دلیل منحصربه‌فرد بودنش در کتاب گینس به ثبت رسیده است.

اسکله کلارک سنگاپور | Clarke Quay

کلارک اسکله‌ای متعلق به قرن 19 است که زمانی محلی پر رونق برای عبور و مرور بازرگانان و تجار بود. این اسکله امروزه نیز همچنان ابهت و ارزش خود را حفظ کرده و به محل تجمع شیک‌ترین رستوران‌های سنگاپور تبدیل شده است. گردشگران می‌توانند از دیدن مناظر زیبا و قایق سواری در اسکله لذت برده و پس از تفریحات مهیج خود را میهمان یک وعده غذای لذیذ سنگاپوری در رستوران‌های شیک اسکله کنند.

باغ وحش سنگاپور

در تور سنگاپور قرار است از متفاوت‌ترین باغ وحش دنیا بازدید کنید. باغ وحشی که در آن هیچ قفسی وجود نداشته و شما می‌توانید آزادانه از دیدن حیوانات با مزه مانند میمون و فیل لذت ببرید. گور خر، اژدهای کومود و ببر سفید از دیگر حیواناتی هستند که در باغ وحش سنگاپور زندگی می‌کنند. با گشتی سه ساعته در باغ وحش می‌توانید فیل سواری کرده و با میمون‌ها بازی کنید.

چرخ و فلک سنگاپور فلایر | Singapore Flyer Singapore

چرخ و فلک فلایر از آن دسته جاذبه های تور سنگاپور است که ترشح آدرنالین در بدنتان را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. این چرخ فلک در سال 2008 ساخته شده و ارتفاعی نزدیک به 165 متر دارد. با رسیدن صندلی‌های چرخ و فلک به بالاترین نقطه می‌توانید جزایر اندونزی و تنگه جوهور مالزی را در زیر پای خود داشته باشید. چرخ و فلک فلایر عنوان بلندترین چرخ و فلک دنیا را به خود اختصاص داده است.

جزیره سنتوسا | Sentosa Island

جزیره سنسوتا زیباترین چهره سنگاپور را به گردشگران نشان می‌دهد. در این جزیره می‌توانید نهایت آرامش را تجربه کرده و ساعت‌ها به تماشای زیبایی‌های دریا بنشینید. اگر هم اهل تفریحات هیجان انگیز هستید والیبال ساحلی، غواصی با دلفین‌‎ها، اسکیم بوردینگ و قایق سواری را می‌توانید در کنار ساحل سنتوسا تجربه کنید. قلعه فورت سیلوسو در نزدیکی جزیره قرار گرفته و از جاذبه‌های تاریخی تور سنگاپور به شمار می‌رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور سنگاپور با کارشناسان ما در سما اوج تماس بگیرید.   22018009_021

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه